free friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

free friends

المنتدى ليس بعدد اعضائه بل بطرابط اعضائه كاسره واحده

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا مييييين ؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
el masre

el masre

انا مييييين ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: انا مييييين ؟؟؟؟   انا مييييين ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 1:29 pm

ايه ده بقى انا مين ؟ طب انا جنسيتى ايه ؟ farao اه افتكرت فى بلد الميه موطن المطحونين
لمؤخذه لحسن نتمسك تحرى و نروح فى شوربه ميه بدل شربه الكوارع بتاعت العيد المبارك ده
يلا ربنا يعدى الأيام دى على خير و ميحصلش زى كل يوم و نلاقى خبر اختفاء الف حمار و ناكل فته حمير ربنا يستر
cheers و العيد جى و بردو مش فاكر انا مين اه اه افتكرت بس افتكرت حاجه مش مهمه اننا مش فى بلد الشهادات يعنى اتعلم و عيش مبلم و اشتغل و عيش مبسوط بعيد عن المتعلم و ان فاتك الميرى احمد ربنا و اوعى تتمرمغ فى ترابه
بس يوووووووووووووة انا ميييييييييييين ؟
يا عم افتكرت بس يووووووة منا عارف ان حقى مطحون انا عايز حاجه جديده افتكرها يوووووة اه افتكرت انى اسمى المواطن المطحون اكل و انام و لا ارى و لا اسمع و لا اتكلم و هو كلو بثوابه
ربنا يخلى الحكومه و يخلى الشعب و يخللنا كوكب المريخ الى عيشين فيه
بس الى مستغربلو ليه بيجيبو اخبار من كوكب بلوتو و يقولو ان فى شغل و ووظائف فارغه ووجود فرص عمل ميخلونا فى الوكسه الى احنا فيها يارب ألاقى شغل لما اتخرج و قول يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رب

و لكو بثاوبه عيش يابن ادم و اجرى جرى الوحوش ماطولش غير 20 ملطوش منهم 5 جنيه مقفوش بأسم الضرائب يا موكوس
MOONY
اللواء
اللواء
MOONY

انا مييييين ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا مييييين ؟؟؟؟   انا مييييين ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 2:14 pm

ههههههههههه lol! شكرا موضوع تحفة
little angel

little angel

انا مييييين ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا مييييين ؟؟؟؟   انا مييييين ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 7:22 pm

انت ربنا يستر عليك وموضوعك حلو اوووووووى Very Happy

انا مييييين ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1