free friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

free friends

المنتدى ليس بعدد اعضائه بل بطرابط اعضائه كاسره واحده

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
el masre

el masre

هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟   هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 4:25 am

انا مين غير مواطن مضحضح و غلبان عايش على لقمه و بيحلى ببكو لبان عايش حياتو فى المظبوط العيد بيجى زيى مبيفوت بلا لحمه بلا عضم و لا هنشوفها و لا هعرف شكلها . بس تصدق يا اخ معرفش شكلها ارحم ما اشوف لحمه حمير و لا لحمه كلاب يا جدع بلا و جع دماغ
هو طبق الفول ابو نص جنيه و رغفين بالطوب و الظلط و شويه مسمير يقفلو المعده
بس بجد انا بحب الحكومه جدااااا شافو الشعب معهوش يجيب حديد فى الأسعار النار دى حطولو الحديد فى العيش على شكل مسمير و الله كتر خيرهم الناس دى بتتعب Exclamation
ولون ان من الغريب ان الناس مش فهمه و بتزعل من الحكومه طب ليه هما فضيين لينا مش عارف انا يلا سيبك ربك يسهل
انا مش عارف اعمل ايه طيب عشان اكل عيش
لو سرقت هيمسكونى و يقولولى اشتغل شغلانه شريفه
طيب ابيع حجات على جنب منا غلبان و معنديش دكان يجو البلديه و يرزعو القفا التمام و على البكس لما يا جدعان
طيب اعمل ايه يعنى عشان اكل عيش ايوووووووووووة لقيتها انا اشحت يووووووووووة بردو هتاخد تشرد و ربنا منا عارف اعمل ايه انا زهت بقى يعنى اسافر اه اسافر يالهوى طيب اجيب فلوس منين scratch انا زهقت يا عم انا هتخانق و اعمل حرامى لحد مدخل السجن و هو هتمرمت شويه بس هصاحب ناس جوة و هو اكل و هتعلم صنعه و كل حاجه يعنى هبقا كويس احسن من الطحنه الى احنا فيها دى يلا اهو كلو كويس و ربنا يستر و بردو هحيى و طنى و قول
يعيش كوكب المريخ يعيش كوكب المريخ
MOONY
اللواء
اللواء
MOONY

مُساهمةموضوع: رد: هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟   هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 7:44 am

ههههههههههههه كلنا بندعي لكوكبنا
بس نحمد ربنا على اللي احنا فيه ده غيرنا عايشين في قصور ومش لاقيين رغيف بالمسامير
elprince2010
المشير
المشير
elprince2010

مُساهمةموضوع: رد: هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟   هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 8:00 am

انت كلامك مظبوط بس
انت كده هتودينا ورا الشمس معاك
اهدى وخاف على نفسك

وشكرا على المواضيع الجميله والجريئه

elprince

المدير
https://freefriends.gid3an.com
يارا

مُساهمةموضوع: رد: هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟   هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 4:31 pm

شكرا اوى Wink Wink
elprince2010
المشير
المشير
elprince2010

مُساهمةموضوع: رد: هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟   هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 4:33 pm

ده كده اسمه رد
على المواضيع

تم تعليمك المرحله الاولى بنجاح cheers
https://freefriends.gid3an.com

هيي بكره هروح السجن ..............؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1